Halaman

WebTV PAS

KELANTAN TV (LIVE)

Jadual Siaran LIVE Tetap KELANTAN TV www.mykelantan.tv
Kuliah Jumaat
Setiap hari Jumaat
Bermula pukul 8.30 pagi - 10.30 pagi

Isnin, Januari 24, 2011

Pengundi Muda Penentu Kemenangan Pakatan Rakyat

Pengundi muda di Tenang merupakan faktor penentu kemenangan Pakatan Rakyat di kawasan itu.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Abdul Hadi Awang berkata, "Pengundi muda yang dapat menatap media baru, mereka boleh mendapatkan maklumat yang tepat".

Menurut Abdul Hadi, Cikgu Mala mempunyai peluang cerah sekiranya maklumat dapat disampaikan dengan tepat kepada pengundi di Dun Tenang.

"Bagi saya pengundi muda adalah penentu, di sini BN tiada undi Orang Asli, malah undi orang Felda juga sudah memihak kepada kita," ujarnya dalam satu sidang media semalam.

"BN tiada undi deposit di sini, kita mempunyai peluang kerana meletakkan calon anak tempatan bukan BN yang meletakkan calon yang sudah lama meninggalkan kawasan," tambahnya.

Sementara itu, Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata, PAS akui terpasa menempuh laluan yang sukar di kubu kuat BN ini.

Beliau bagaimanapun tidak menolak kemungkinan, kejutan boleh berlaku atas faktor calon golongan muda yang diketengahkan parti itu. Cikgu Mala mempunyai kelebihan dari segi hubungan mesra dengan penduduk setempat dan juga golongan pengundi muda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan